A A A K
SmodBIP

/ Godzina

Elektroniczna Skrzynka Podawcza


Zgodnie z ustaw─ů z dnia 12 lutego 2010 roku o zmianie ustawy o informatyzacji dzia┼éalno┼Ťci podmiotów realizuj─ůcych zadania publiczne oraz niektórych innych ustaw (dziennik ustaw z 16 marca 2010 nr 40 poz. 230) z dniem 17 czerwca 2010 wszystkie podmioty ┼Ťwiadcz─ůce us┼éugi publiczne s─ů ustawowo zobowi─ůzane do umo┼╝liwienia interesantom wnoszenia ich wniosków w formie dokumentów elektronicznych poprzez Elektroniczn─ů Skrzynk─Ö Podawcz─ů podmiotu realizuj─ůcego zadanie publiczne, za┼éo┼╝onej i wyposa┼╝onej w zestandaryzowane formularze elektroniczne na ePUAP.


Elektroniczna Skrzynka Podawcza na platformie ePUAP

W celu skorzytania z ePUAP niezb─Ödne jest spe┼énienie dwóch warunków:

- założenie indywidualnego (darmowego) konta użytkownika na platformie ePUAP
- posiadanie profilu zaufanego ePUAP - u┼╝ytkownik posiadaj─ůcy Profil Zaufany ma mo┼╝liwo┼Ť─ç podpisywania pism kierowanych drog─ů elektroniczn─ů do urz─Ödów administracji publicznej. W tym zakresie podpis elektroniczny potwierdzony danymi Profilu Zaufanego jest bezp┼éatn─ů alternatyw─ů dla bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego wa┼╝nym kwalifikowanym certyfikatem.

Zgodnie z Rozporz─ůdzeniem Rady Ministrów z dnia 11 pa┼║dziernika 2005 r. w sprawie minimalnych wymaga┼ä dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. Nr 212 poz. 1766) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Mielcu akceptuje formaty wymienione ww. Rozporz─ůdzeniu.

Wewn─Ötrzny adres skrytki na portalu ePUAP:

/pinbmielec/domyslna   lub    /pinbmielec/SkladESP

Bezpo┼Ťredni link: Kliknij tutaj

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urz─Ödu:

1. Przekazanie dokumentu poprzez wypenienie formularza b─ůd┼║ do┼é─ůczenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urz─Ödu Podawczego;

2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urz─Ödu.

Dyskietka 1,44 MB, Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0, Płyta CD-RW

Wymienione no┼Ťniki musz─ů mie─ç mo┼╝liwo┼Ť─ç zapisu Urz─Ödowego Po┼Ťwiadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urz─Ödu:

4. Dokumenty elektroniczne musz─ů by─ç podpisane wa┼╝nym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profilem zaufanym.

5. Akceptowalne formaty za┼é─ůczników to:

DOC, RTF, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP

6. Wielko┼Ť─ç wszystkich za┼é─ůczników do┼é─ůczonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie mo┼╝e przekroczy─ç 3MB.

7. Dokumenty lub no┼Ťniki zawieraj─ůce oprogramowanie z┼éo┼Ťliwe b─Öd─ů automatycznie odrzucane i nie zostan─ů rozpatrzone.



Rejestr zmian Drukuj
Opublikował: Agata Łępa
Data dokumentu: 21.12.2017
Autor dokumentu: Agata Łępa
Dokument z dnia: 29.06.2017
Liczba wy┼Ťwietle┼ä: 777